Nyhetsarkiv

• Søke barnehageplass i Nærsnes Kystbarnehage 2024? Velkommen til Åpen dag søndag 11.2 kl 12-14

Dere er hjertelig velkommen til oss på søndag 11. februar. Det vil være ansatte på plass for omvisning og informasjon. Det vil også være aktivitetsdag for barn og foreldre som går i barnehagen- så dere vil kunne møte foreldre som kan dele sine erfaringer med dere.
    Vi har ledige plasser for barn over og under 3 år- med oppstart august 2024
    Velkommen!

• Ledige stillinger i Nærsnes Kystbarnehage. Bli en del av gjengen vår!

Vi har ledig stilling som pedagogisk medarbeider i 50-100% stilling fra januar 2024.
    Vi har ledig stilling som barnehagelærer med tiltredelse snarets mulig.
    Vi har ledig stilling som barnehagelærer fra august 2024.

• Årshjul

Årshjulet til barnehagen skisserer våre fokusområder og våre verdier. Årshjulet er en del av barnehagens årsplan.

• Årsplan for barnehageåret 2023/2024

Nærsnes Kystbarnehages årsplan er et arbeidsredskap for personalet og dokumentere barnehagens valg og begrunnelser.
    Hos oss er det gode barndomserfaringer som løftes frem.Lek, kroppslig utfoldelse, tilpasning til barnet og varme, kjærlighetsfulle og lekne ansatte er viktige stikkord for arbeidet.
    "Barnehagen skal anerkjenne og ivareta barnedommens egenverdi"( Rammeplan for barnehager, 2017 s. 8)

• Nærsnes Kystbarnehage blir skribenter i fagtidsskriftet Barnehagefolk

Nærsnes kystbarnehage får ansvaret for spalten "Praktisk talt" i Barnehagefolk for 2024. I spalten vil vi dele praksisfortellinger samt gode refleksjonsspørsmål til leserne.
    Et viktig oppdrag som vi gleder oss stort til. Først innslag blir i februar 24.